Obserwatorzy

poniedziałek, 21 listopada 2016

różnorodnie

Witajcie Kochani. Dzisiaj znowu mnóstwo różności.
Nadal pełne niezdecydowanie i brak konkretnie nakreślonego kierunku, więc łapię się, czego mogę.

I tak, na początek hafcik. 


Wprawdzie ma już sto lat, ale nigdy bidulek nie doczekał prezentacji. Miałam bowiem wyhafcić jeszcze kolejne obrazki z serii, ale schematy jakiś czort nakrył ogonem i z hafcenia reszty - nici.


Prezentuję go więc, bo bidulek i tak już leży w czeluściach szuflady i kto wie,
kiedy znowu tam zajrzę :) A może któraś z Was dysponuje schematami motylków z tej serii?

Dalej, zakładki ...
O nie, nie - nie frywolitkowe :)

Tym razem zakładki są zrobione na szydełku, tak jak robiłam za dawnych czasów :) W związku ze zbliżającymi się świętami - zakładki połyskują srebrną nitką :)


Zakochana we frywolitce całkiem zapomniałam, że pierwsze zakładki jakie wykonywałam, były właśnie takie i że także takie mogą się podobać (przynajmniej mi) :)
Tak jak siedziałam, tak wydziergałam ....


Kolejna praca, to miś
... miś tradycyjnie jest smutny dziś 



To chyba tyle. Dziękuję bardzo za Wasze odwiedziny i komentarze pod ostatnim postem.
Mam nadzieję, że następnym razem będę mogła pochwalić się już pełnym zestawem cotton ballsów bo w końcu udało mi się zamówić włóczkę :)
Pozdrawiam cieplutko

61 komentarzy:

  1. Śliczne są te zakładeczki!
    Miśkowi bardzo do twarzy ze smuteczkiem, bo prawdziwą radość ma w środeczku ;)
    A hafcik piękny! Szkoda, żeby leżał w szufladzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie wiem, jak to z tymi miśkami jest. Tak naprawdę uwielbiam, kiedy są smutne bo mają wtesdy bardzo urocze buźki :)

      Usuń
  2. Motylki są prześliczne! Szkoda trzymać takie cudeńko w szufladzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. No właśnie tak juz jakoś wyszło. Od dawna nie wieszam żadnych haftów na ścianach, więc zalega w szufladzie a ze względu na brak pomysłu na jego przeznaczenie - brakuje mu nawet ramy :)

      Usuń
  3. piękny miś :) urocze zakładki a haft rzeczywiście aż żal żeby leżał w szufladzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie, ale na razie nie mam na niego pomysłu. Wszyscy obdarowani, więc leży i czeka ...

      Usuń
  4. Haft jest przepiękny!
    podziwiam:)
    zakładki i miś też są śliczne :)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Misia trzeba przytulić bo chyba czuje się samotny!
    Haft jest śliczny, szkoda że leży w szufladzie.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjne te motylki. Misiek koniecznie wymaga przytulenia :) A zakładki są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O jak dobrze że zdecydowana nie jesteś. Wszystkie prace takie ładne :) I dzięki niezdecydowaniu taka różnorodność :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezdecydowanie też ma swoje plusy:)Dzięki niemu możemy oglądać tak wiele pięknych prac:)
    Również stwierdzam, że haft nie powinien leżeć na dnie szuflady:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Beautiful creations !!!!!!
    Thanks for your visit !
    Have a nice day !
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  10. Pracochłonne dziełka!Podziwiam cierpliwość i oczywiście efekt. Przytulaski dla misia aby smutnym nie był dzisiaj!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie , że haft doczekał się prezentacji . Jest śliczny. Zakładki świąteczne mogą być bardzo dobrym prezentem dla mola książkowego. Miś jest najlepszym przyjacielem dla dużych i małych dzieci. Wszyscy chyba mają sentyment do miśków. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne prace, misio uroczy, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne prace! Misiaczek mnie zauroczył:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam tak z każdym kolejnym misiem :)

      Usuń
  14. Cudny hafcik, zakładeczki super, a misiu kochaniutki. Serdecznie pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Haft jest przepiękny:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny motylkowy hafcik:) Zakładki pięknie się prezentują, a misio - przesłodki:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda tego pięknego haftu do szuflady,zakładki wyglądają ekstra,też mi się podobają😁,a misiulek sama słodycz do przytulania.
    Zdolna bestyjka z Ciebie 😁
    Serdeczności zostawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  18. fajny ten haft z motylami - opraw koniecznie!!! :)
    a u mnie na blogu również motyl :) taki wspólny owadzi temat mamy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, nie wiem jak będzie z tym oprawianiem, bo mój etatowy oprawiacz wyprowadził się a samej, to mogę oprawić dla siebie - na ewentualny prezent - trochę się boję :)

      Usuń
  19. Uroczy hafcik, a misio wymiata, jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję i zapraszam częściej :)

      Usuń
  20. Śliczny hafcik. Zakładki są przepiękne:-)
    Prawdziwy słodziak z tego miśka:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Misio taki słodziak z tą smutną minką. Z chęcią by się go przytuliło i pocieszyło jakoś :)
    Zakładki śliczne, jeszcze takich nie widziałąm, a co do wzorów, to niestety nie mam tej serii.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za pochwały i chęć pomocy w sprawie schematu :)

      Usuń
  22. Śliczne dzierganki, a misio to słodziak prawdziwy :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i także pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  23. Przytul misia ode mnie:-) Zakładeczki są śliczne, ale haftu nic nie przebije, jest cudny no i ja tak nie umiem;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Motylki genialne - tak samo jak zakładki! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudne prace :)
    A czemu miś jest smutny?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Miś jest smutny bo nie ma kumpla :)

      Usuń
  26. Hafcik cudowny, dobrze, że ujrzał światło dzienne. Misio i zakładeczki również zachwycają. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  27. Zauroczył mnie hafcik :* --piekne motyle
    A misiaka buziam- może się uśmiechnie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, Anitko a za buziaki dziękuję w imieniu misia :)

      Usuń
  28. Śliczny miś i fantastyczne motyle! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wspaniały hafcik, ja chcę wiosny, chcę lata.... może być i deszczowe byle temperatura powyżej 10 st., wiosny!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, jak to ująć (bo aż wstyd), ale kiedy odpowiadam na komentarz mamy 30 czerwca i jest 27 stopni :)

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz ślad po swoich odwiedzinach w postaci chociaż kilku słów. Dziękuję bardzo i zapraszam do ponownych odwiedzin.